[Czuwaj] po Radzie

Katarzyna Krawczyk kasia w euromail.pl
Wto, 15 Kwi 2008, 13:44:10 CEST

Maciej Syska napisał(a):

> A mojej babci ZHP się kojarzy z systemem komunistycznym, OHPL, HSPS i
> takimi tam i według niej nie powinno mieć prawa do używania KH w
> wolnej Polsce...
> Dziadek z kolei przekonany był, że ZHP przestało istnieć wraz z
> upadkiem komunizmu...
> Sąsiad nie ma zielonego pojęcia o ZHR i ZHP, jemu KH się kojarzy z
> "mundurkiem" oraz "płonie ognisko w lesie", a no i z Gawędą...
>
> Kto według ciebie jest bardziej "elementem tego społeczeństwa" - twoja
> mama, moja babcia, czy też dziadek, a może sąsiad? ;)

Rzecz niestety nie w tym, kto jest elementem społeczeństwa, tylko w tym,
kto przeprowadził badanie, z którego wynika, że społeczeństwo
(jakiekolwiek) tak właśnie jednoznacznie krzyż kojarzy. Może ktoś
przeprowadzi takie badanie i może wyniknie z niego, że tak właśnie jest,
ale może się okazać także, że to nieprawda.  I co wtedy? CKR uchyli nam
uchwałę jako niezgodną  z rzeczywistością?

Naprawdę szkoda, że zamiast uchwalać rzeczy, które mogą ruszyć naprzód
naszą organizację i jej dotyczą, zajęliśmy się uchwalaniem tego, co
myśli społeczeństwo.

Pozdrawiam
Kasia Krawczyk