=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [Czuwaj] Re:wyja=B6nienia... tym razem do G0 0 :)?=

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Śro, 16 Kwi 2008, 22:47:18 CEST

  > BTW. Reprezentuję własną osobistą opinię, nie roszcząc sobie prawa do
 > nieomylności, ani nie zamierzając udzielać licencji na prawdę. Piszę to na
 > wszelki wypadek, nie pijąc do nikogo konkretnie. Już nie pamiętam kto,
 > komu i jakie inwektywy przez ostatnie parę dni napisał, ale nie budzi to
 > mojego entuzjazmu, choć staram się wykazać zrozumienie.
 >
 > Czuwaj!
 >
 > Darek Brzuska
 > drużynowy, a także, ostatnio, członek Rady Naczelnej ZHP

brawo, niesamowicie ważny głos w dyskusji,
cieszę, że członek Rady Naczelnej powiedział jasno i wyraźnie: kto zgłosił, dlaczego tak było, dlaczego zagłosował w taki to a taki sposób i że bierze odpowiedzialność za swój głos
i przede wszystkim skupia się na meritum, argumentuje i nikogo nie atakuje szanując zdanie innych

gdybym mógł zaszaleć i zrobić coś nietypowego, to ta wypowiedź stanowiła by załącznik do regulaminu listy, czy forum - jako przykład poprawności

tomek