[Czuwaj] Re: ustawa o harcerstwie

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 17 Kwi 2008, 07:41:11 CEST

Janusz Sikorski pisze:

> Jaka analiza porównawcza ? Ja sie odniosłem do Twojego zdania, że
> ustawa nam niepotrzebna bo jeśli będzie to będzie zmieniana przy
> każdej zmianie opcji politycznej rządzącej w Polsce. Bo tylko taki
> zarzut Podniosłeś. Więc jakiej analizy oczekiwałeś ? A argumentacja
> jest prosta. Była ustawa w Polsce przez 60 lat ? Była. Była zmieniana
> wciąż i wciąż ? Nie była. Jest w innych krajach ? Jest. Działa ?
> Działa... więc o co Ci biega ?

Mam prośbę
Jakoś nie mogę dotrzeć do tej ustawy o harcerstwie, która obowiązywała
przez 60 lat.
Znalazłem jedynie  wzmiankę, że harcerstwa dotyczyły 3 artykuły.(46,47 i
51) prawa o stowarzyszeniach z dnia 27 października 1922 r. (albo 1932,
tylko wtedy na pewno nie była to ustawa, a dekret Prezydenta RP)
jeśli chodzi ci ten dokument, to proszę wrzuć na listę ten fragment
ustawy, a jesli jakis inny to napisz jaki

Marcin wojtczak