Re: Re: [Czuwaj] ustawa -przeczytałem i teraz już

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Sob, 19 Kwi 2008, 18:00:19 CEST

W konsekwencji, niezależnie od tego ile afrontów nam ZHR uczynił,
niezależnie od wszelkich obraźliwych wypowiedzi przy takiej czy innej
okazji, niezależnie od tego jak złe byłyby stosunki między ZHP i ZHR, to

ZHR ma takie samo prawo do KH jak ZHP.

=========

Grzegorzu, ja już o tym pisałem.

Generalnie może masz rację. Nie neguję podejścia, które tu prezentujesz. Powtórzę, sprawa jest trudna i dyskusja powinna trwać dłużej niż miesiąc - co zaserwowała nam GK swoimi konsultacjami. (zresztą uważam, że takim trybem konsultacji wylano dziecko z kąpielą. Dyskusja skończyła się, nim się tak naprawdę zaczęła).

Chciałem swoją wypowiedzią pokazać, że chyba odniesień historycznych nie ma co szukać. Bo historycznie i formalnie właścicielem Krzyża był ZHP. Zawsze.

Dlatego trzeba sięgać po inne argumenty, bo jeśli ktoś zacznie podnosić stronę formalną - to koniec i kropka. Nie ma dalej dyskusji.

Seascout

PS. Ja nie odróżniam organizacji skautowych od harcerskich w Polsce. Nie wiem co należy do ruchu skautowego w Polsce a co do ruchu harcerskiego. Dla mnie to jedno. Ale mogę się mylić...