Re: Re: [Czuwaj] ustawa -przeczytałem i teraz już

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 19 Kwi 2008, 19:41:36 CEST

19-04-08, seascout w o2.pl <seascout w o2.pl> napisał(a):

>  PS. Ja nie odróżniam organizacji skautowych od harcerskich w Polsce. Nie wiem co należy do ruchu skautowego w Polsce a co do ruchu harcerskiego. Dla mnie to jedno. Ale mogę się mylić...

Ja rozróżniam. Organizacja skautowa może zupełnie nie utożsamiać się z
ruchem harcerskim ( i jego przeszłością), a także elementami
wymyślonymi, czy zmodyfikowanymi przez "naszych" - Grodecką,
Małkowskiego, itp. Nie wiem czy taka jest :)

Natomiast jakaś organizacja może nazywać się harcerską, ale jawnie
odcinac się od skautowych korzeni i myśli BP...

g00rek

P.S. Rafale K! Wszystkiego najlepszego z okazji.... 18 urodzin ;)))))