RE: Re: [Czuwaj] ustawa -przeczytałem i teraz już

Marabut marabut w inetia.pl
Sob, 19 Kwi 2008, 21:35:16 CEST

> W konsekwencji, niezależnie od tego ile afrontów nam ZHR uczynił,
> niezależnie od wszelkich obraźliwych wypowiedzi przy takiej czy innej
> okazji, niezależnie od tego jak złe byłyby stosunki między ZHP i ZHR, to

Proponuję dużą ostrożność w takich ocenach.
Ufam, że tu mowa jedynie o hipotetycznej sytuacji.
Bo co do bilansu "afrontów" można mieć różny pogląd.
I być może nadszedł czas do rzetelnej oceny relacji między nami na przestrzeni ostatnich prawie 20 lat.
Może czas, by w atmosferze braterstwa, poszperać trochę w historii niedomówień i oskarżeń, odcedzić fakty, spisać argumenty i otworzyć nowy rozdział.
Padło takie hasło niedawno, by zrobić konferencję historyczną, tak by rozebrać na czynniki pierwsze to co nas wzajemnie boli.
Może wszystko byłoby prościej.

Marabut