Re: Re: [Czuwaj] ustawa -przeczytałem i teraz już

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 20 Kwi 2008, 03:37:44 CEST

19-04-08, Marabut <marabut w inetia.pl> napisał(a):

>  > W konsekwencji, niezależnie od tego ile afrontów nam ZHR uczynił,
>  > niezależnie od wszelkich obraźliwych wypowiedzi przy takiej czy innej
>  > okazji, niezależnie od tego jak złe byłyby stosunki między ZHP i ZHR, to
>

> Proponuję dużą ostrożność w takich ocenach.
>  Ufam, że tu mowa jedynie o hipotetycznej sytuacji.

Nie no kurczę jakiej hipotetycznej.
Jak już mówiłem - we współczesnej historii, w naszej prasie czy innych
mediach rzadk zdarza się otwarty atak na cokolwiek związanego z ZHR.

W waszej - a jakże. Myślę, że trzeba by zacząć od obniżenia nosów (co
poniektórych) i wyważenia dość "oczywistych" sformułowań typu "jest
nas mniej bo jesteśmy lepsi", itp.

Nie trzeba specjalnie szukać, by znaleźć afronty :(