Re: [Czuwaj] buble obozowe

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Pon, 21 Kwi 2008, 14:47:22 CEST

Olek błagam.. nie powtarzaj tego kłamstwa.

Połowę utrudniających zycie przepisów wprowadziło ZHP a nie żadne państwo! Choćby te kartoteki.

Łatwiej jest nam zwalac wine na przepisy państwowe niż zabvrac się do roboty w ZHP i ułatwic druzynowemu organizację obozu.

Zauważ, że ludzie organizuja obozu poza ZHP z nie poza RP. Przepisy sa dla wszystkich takie same, a jakoś w PTTK, SOS czy własnym stowarzyszeniu prościej - nie uważasz?

Seascout