Re: [Czuwaj] B¦P

Marcin Skocz skocz w post.pl
¦ro, 17 Gru 2008, 19:45:36 CET

> Druhna jest studentk± w wieku wêdrowniczym i nie zamierza prowadziæ
> dru¿yny w  wieku "mocno dojrza³ym".

A szkoda, do¶wiadczeni i zaanga¿owani dru¿ynowi s± pewn± warto¶ci± :-)
W UK wiêkszo¶æ dru¿ynowych to emeryci, a mimo (?) to na listach
oczekuj±cych czeka kilkana¶cie tysiêcy dzieci.

> Ciekawe z jakich? I czy kto¶ zamierza co¶ z tym zrobiæ...

Nie jestem z Mazowieckiej, a na dodatek nie nale¿ê do mocno dojrza³ych (tam
my¶lê), ale ten sam problem wystêpuje we wszystkich mniejszych miastach -
ludzie , którzy s± m³odzi  i maj± potencja³ studiuj±. Jak nawet nie
mieszkaj± na czas studiów w du¿ych miastach, to dojazdy skutecznie
zniechêcaj± do dzia³ania.
Pytanie, czy co¶ siê da z tym zrobiæ i czy jest co¶ z³ego w samym wieku
dru¿ynowych.
Druhno, co Druhna by chcia³a zaproponowaæ? Jakie dzia³ania?

Pozdrawiam
Marcin