Re: [Czuwaj] Grudniowy numer Na tropie

washa washa w tlen.pl
Śro, 24 Gru 2008, 00:01:38 CET

"weźcie i uszyjcie" - piękne
Pałatka była Grzegorzu głębszą alegorią. Nie wracajmy do dyskusji na temat jej przydatności bo mi jakiś organ wewnętrzny pęknie.

Na Tropie by napisało że program jest "bee" i program by sie nie odbył? Ależ ja powtarzam, do programu nic nie mam, pewnie dobrze że się odbył, choć moim zdaniem tragedia by sie nie stała jakby go nie było. Po prostu uważam, że brak działań związanych z konferencją to stracona szansa.

Chwała bohaterom. Cześć i chwała
Filip Springer