[Czuwaj] Grudniowy numer Na tropie

Michał Szyndel szyndel w gmail.com
Śro, 24 Gru 2008, 14:11:09 CET

2008/12/24 Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl>:

> 2) można przypomnieć działania Pogotowia Harcerek i Harcerzy w wymiarze "Na
> Pojutrze". Zastanowić się, jaka dziś może być rola harcerstwa w
> przygotowaniu na wypadek katastrof. Niekoniecznie wojnenych.

A może wreszcie nie katastrof Grzegorzu? Ja wiem, że jesteśmy
stworzeni boską ręką od celów wyższych. Ale może czas pokazać
harcerzom takie zwykłe pojutrze - naukę, pracę, rozwój osobisty,
karierę, świadome decydowanie o tym co się dzieje w moim życiu, etc,
etc, etc. Wymieniać można by na kilka stron. Dajmy ratować ratownikom,
pomagać organizacjom do tego stworzonym. Nauczmy WRESZCIE harcerzy
odnajdywać się w normalnym dorosłym świecie. Bo z tym mamy problem,
takie pojutrze powinniśmy właśnie ćwiczyć dziś.

pozdrawiam,
hajder