[Czuwaj] Regulamin musztry AD 1997 - aktualny, czy nie?

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 6 Lut 2008, 19:53:50 CET

06-02-08, Krzysztof Ludwig <krzysiekl w interia.pl> napisał(a):

> Nie chodziło mi o dyscyplinę rozumianą "żeby byli grzeczni", ale "żeby
> pozwolili drużynowemu pokazać, co przygotował".
> Jeśli przykładowy 16-letni drużynowy ogłosi pierwszą zbiórkę i ściągnie
> dzieciaki, to nie uda mu się prawdopodobnie tak jej przygotować, żeby
> wszystkim (co do jednego) się podobało. Przez kilka zbiórek trafi do niego
> kilka osób przypadkowych, jakiś dzieciak chcący tylko narozrabiać. Musztra
> może być bardzo pomocna.
> Oczywiście przez kilka minut i w atmosferze zabawy.
> A nie "stój padnij-dwadzieścia pompek" i zupal, który drze mordę.

> [...]

Krzysztof - ustalmy jasno. Nie mówimy o musztrze typu "WF", a ty
ciagle do tego nawiązujesz. Ja mówię o tworzeniu dwójek co do sekundy,
o równych zwrotach, o równaniu do buta oboźnego, o wszystkich inny
"paradnych" sprawach. Nie "porządkowych".