[Czuwaj] Regulamin musztry AD 1997 - aktualny, czy nie?

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Śro, 6 Lut 2008, 23:10:14 CET

Krzysztof Ludwig pisze:

> Dlatego też za utopijny uważam pogląd, że można rozpocząć pracę
> harcerską bez wprowadzenia pewnej dyscypliny.
> Trudno jest np. wytłumaczyć dziecku, że w drużynowego nie należy rzucać
> kamieniami, bez stosowania trybu rozkazującego...

Czy Wy, Krzysztofie Ludwigu, mieliście przypadek, ze dziecko rzuca w
drużynowego kamieniami, i 15 minut musztry temu zapobiegło.

Bo my, Dominik Jan Marek Domin, takiego przypadku nie znamy nawet ze
słyszenia.

DJD

PS. A jeśli harcerza nie interesuje temat zbiórki i tego, co drużynowy
chce przekazać... to może iść do domu. Najlepiej drużynowy i nie
zanudzać. Nigdy nie rozumiałem, zwłaszcza na kominkach ogniskach czy
świeczkowiskach "wszyscy MUSZĄ się bawić". Czyżby w harcerstwie rybka
MUSIAŁA lubić to, co wędkarz?