[Czuwaj] Regulamin musztry AD 1997 - aktualny, czy nie?

Dominik Jan Domin dominik.jan.domin w gmail.com
Śro, 6 Lut 2008, 23:24:59 CET

Krzysztof Ludwig pisze:

> A o takim przypadku (rzucania kamieniami (małymi)) słyszałem parę lat
> temu.

Wiesz, slyszeć, to ja słyszałem o zuchach, które na grze walily się
rurkami metalowymi. Bo druhnie nie przyszło do głowy, ze zuchy znajda
rurki w parku i nie dołączyła je do listy rzeczy zakazanych, czym  nie
można się bić.

>Słyszałem też przechwałki jednego z moich byłych uczniów, że np.
> zajmował się przychodzeniem na zbiórkę w celu zapalenia po kryjomu
> papierosa, ewentualnie zajmował się też rozwalaniem zbiórki.

No i?

Jak tutaj ma sie to 10 minut musztry? Niechby nawet 15?

DJD