[Czuwaj] Regulamin musztry AD 1997 - aktualny, czy nie?

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 8 Lut 2008, 16:22:46 CET

08-02-08, Kamil Wais <kalimu w wp.pl> napisał(a):

> „Przed odmarszem zbiórka, ale energiczna, stanowcza, szybka: zbiórka!
> przejście do czwórek i marsz. Chwilę bacznie, potem swobodnie.
> Gdy z terenu zejdzie na szosę, poprawić szyk, wyrównać nogę,
> wytrzymać miarowy krok i ryknąć sobie: "Jak to na wojence ładnie!".
>
> wystarczy Michale?
> czy przekonałem Cię już? :)
>
> mam osobiście takie wrażenie, że musztra mocno się w harcerstwie
> zakorzeniła,
> zanim jeszcze się ono na dobre nie rozwinęło... potem to już było bardzo
> ciężko z takich rzeczy zrezygnować...

No właśnie. No właśnie... Sęk w tym że na wojence wcale nie jest ładnie.
Jest tragicznie... :(
I mam też wrażenie, że to kolejna rzecz która się mocno zakorzeniła (bo
wtedy była trendy/jazzy) i do której dorabiamy dziś ideologię. Błagam -
rozwój fizyczny? Od zwrotów? Od meldowania komendantowi?

Rozwój fizyczny poćwiczę podczas porannej gimnastyki, czy spaceru po górach,
a koordynację zespołu podczas rozstawiania namiotu w deszczu, w górach... :>