[Czuwaj] GK - kto na etacie

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 10 Lut 2008, 12:51:00 CET

10-02-08, Tomasz Kazubski <dalkow w poczta.onet.pl> napisał(a):

> poniżej rzucę tylko kilka haseł dlaczego nie warto rozmawiać o zarobkach,
> a później zaproponuję rozwiązania systemowe
>
> co należy zrobić:

I podstawowa rzecz, o której pisałem już dawno:

Wybieramy społeczne władze. Społeczne władze zatrudniają na stanowiska
płatne. Stanowiska te nie są kadencyjne. Oceniane są jak wszystkie inne
stanowiska w firmach. W każdej chwili można "wylecieć" jeśli nie osiąga się
tego co zaplanowane. Bardzo dobrze, jeśli osoby takie są także
instruktorami, ale takie stanowisko nie powinno samo w sobie być podstawą do
zaliczania służby instruktorskiej.

Ja z chęcią włączyłbym się do prac zespołu statutowego, o ile jest tam
miejsce dla takich szaraków ;)