[Czuwaj] Te same kadry? było": Problemy lat 20

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Nie, 10 Lut 2008, 22:15:11 CET

Darek Brzuska pisze:

> Co tych kadr, to ja wyrażę zdziwienie. Bo co pewien czas słyszę to samo.
>
> Ale, zgodnie z tym, co podkreśla tak często g00rek, mamy dwudziesty
> pierwszy wiek. Rok 2008.
>

> Chyba że, Marcinie, zaliczasz do kadr "masowej organizacji
> młodzieżowej państwa socjalistycznego" wszystkich instruktorów, którzy
> w roku 1989 pełnili służbę, mieli więcej niż 18 lat i nie działali w
> konspiracji antykomunistycznej. To ja też się do tych kadr zaliczam.

Chodzi mi o "dziekana korpusu komendantów" i jemu podobnych, którzy 19
lat po upadku socjalizmu sa na tyle silni,by dzięki zakulisowym gierkom
decydować o wyborze GK i wprowadzać do niej swoich przedstawicieli.

Marcin Wojtczak