[Czuwaj] Re:kto na etacie...

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Wto, 12 Lut 2008, 23:51:02 CET

 Witam!

No tak, czytam tę liste bardziej z rozpędu i z racji wieloletniej obecności.
Coraz mniej tutaj ciekawych i sensownych wypowiedzi, które nieraz dawały
zdrowy "ferment"
w organizacji i doping do działania. Przy tej wypowiedzi Rafała znów nie
zdzierżyłem. :o(
Te refleksje którymi raczysz obecnych na liście, Rafale są w dużej mierze
krzywdzące dla wielu ludzi i
jak dla mnie są odbiciem Twojej frustacji? Myślałem, że ona już gdzieś
zniknęła ale widzę że się "tli"
Zresztą nie tylko u Ciebie.:o((
 Co jakiś czas inni członkowie  grupy, która w wyraźny sposób została
"skrzywdzona"("oszukana" ...itp)
na ostatnim zjeździe podnoszą różne wątki  zawsze w kontekście : patrzcie
ludzie.... oni w tak niegodny sposób
przejęli władzę i co?.... nie robią tego, tamtego, znów kogos powolali na
funkcję - kurcze bez konkursu!,
 składki zapłacili w WOSM - na pewno znów skądś pożyczyli kasę  albo co
gorsza .... ( tutaj wpisać cokolwiek..:o( )
I na tej liście nieraz piętnowaliśmy poczynania różnych władz naszej
organizacji, i tak powinno byc,
 ale dla mnie liczy sie styl takiego działania. To nie forum partyjne!
Dla mnie osobiscie sytuacja, po wielu latach jest trochę inna. Widzę,mam
nadzieję i wierzę w tą GK i ten zespół ludzi
który tam jest ( no może z wyjątkiem dziekana.. !).  Jest tam teraz kilka
osób, które są tam mimo tego, że były
wcześniej związne choćby z grupą Rafała. Zamiast tropić każdy błąd nowej GK
starają się pomóc.
Na tym forum przedstawicielka  GK zaprosiła do współpracy wszystkich
instruktorów.
Kto z grupy  "atakującej" ;o), stale współpracuje z GK? Nie mam dokładnej
wiedzy w tym temacie, i jestem ciekaw
bo być może wszyscy razem coś robimy a o tym nie wiemy?
A teraz jeszcze jedna sprawa.

>Kadry mamy w części te same. Wszystko dzięki ludziom wywodzącym się z
>pewnego ruchu, który miał na celu oczyszczenie ZHP i gębę pełna ideałów.
>Ale
>to było kiedyś.

Nie wiem co to ma znaczyć, ale dla mnie to jak policzek :o((. Rafale, na
pewno ja i około setka instruktorów z RCŻ - nie zasługuje na taką ocenę!
Nie mam "gęby" a w ideały niestety nadal wierzę. Ba, nawet wierzę, że
najgorszy człowiek może pokazać swoja ludzką twarz, nie wspominając
o instruktorze harcerskim.
I dla mnie nie ma "kiedyś" Nadal całym swoim życiem staram sie slużyć
organizacji, pracując praktycznie na wszystkich szczeblach.
i mimo tego, że Ruch juz nie istnieje, są ludzie którzy pracuja tak jak ja.
Ech, nie spodziewalem się czegoś takiego.

>Dziś (czy tez w 2007 roku) ludzie z tego ruchu uznali, że lepiej będzie jak
>w GK będą właśnie tamte kadry niż... niż na przykład Sławek Waś (którym
>mnie
>ciągle straszono). Bo gdyby nie dogadanie się z tamtymi właśnie kadrami...
>nie doszliby do władzy! A więc w równaniu władza czy ideały - wygrała
>władza.

 Co za demagogia, normalnie porażka. :o((  No wreszcie wiadomo o co chodzi!
Pozdrawiam, ale smutno..... :o((

Andrzej, członek RCŻ ( zawsze )