[Czuwaj] Re:kto na etacie...

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 13 Lut 2008, 00:17:15 CET

12-02-08, Andrzej Grabowski <andrzej w harcerstwo.net> napisał(a):

> "jak dla mnie są odbiciem Twojej frustacji? "
>  "To nie forum partyjne!"

Andrzej ja tez nie mogę zdzierżyć. Jakakolwiek krytyczna ocena nowej GK
zawsze kończy się obroną przez atak kogoś z "okolic RCŻ", a jeśli nie daj
Boże, krytykuje ktoś ze zjazdowej ekipy Rafała, albo on sam - mogiła. Wtedy
zawsze trzeba posunąc się do chwytu "to z żalu". Za rok też tak będzie? A za
dwa? A za pięć?

Można się zgadzać lub nie z tym co napisał Rafał, można mieć zdanie takie
czy inne, ale nie mogę zdzierżyć takiej polityki klakierstwa, braku krytyki
i mówienia "Rafał i jego partia mówią to z żalu".

Owszem, pewien żal zawsze pozostał, bo nigdy do głowy mi nie przyszłoby w
taki czy inny sposób dogadac się z betonem (a to ja jestem paskudnym
pozytywistą) ale to nie znaczy, że cokolwiek się napisze to będzie to
oznaczało własnie ten żal. To NIEDORZECZNE.

Każda władza jet narażona na krytykę i to chyba normalne. Więc rozmawiajmy o
meritum sprawy a nie kneblujmy głupimi tekstami.

g00rek

(Członek RCŻ do kiedy tenże rzeczywiście istniał. Pewnie tego duchowego
członkostwa nie załapałem)