[Czuwaj] czy to jest frustracja

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 13 Lut 2008, 17:05:25 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>

> O paszkwilach i sformulowaniach Sławka Wasia już nawet nie warto
> wspominać.

Może szanowny Druh jeśli o czymś nie warto wspominać, to po prostu by o tym
nie wspominał?
Ja wiem, że prawda w oczy kole... Ale żeby wyzywac ją od paszkwili? Bo mi
sie źle konspekt dla kursantów pisze jak czytam takie dziwne wypowiedzi.
Proszę zatem dokładnie zapytać swoich kolegów co mówili na spotkaniu
rozwiązującym RCŻ w Łazienkach i w Zalesiu i co ja wtedy mówiłem. Jeden z
Druhów nagrywał nasze wypowiedzi w Muzeum Harcerstwa. Można odtworzyć.

> Bo chyba chwilowo jakoś moze sie to zacierać...

I proszę sobie samemu odpowiedzieć na pytanie, kto w ZHP jaką wybrał drogę.
Bo w moim przekoaniu to się absolutnie nie zaciera! Zwłaszcza gdy czyny tak
odłegłe są od słów i deklaracji...

> pozdrawiam
> olek

Również pozdrawiam.