[Czuwaj] czy to jest frustracja

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 15 Lut 2008, 11:15:04 CET

"Michał Górecki" <g00rek64 w gmail.com> napisał(a):
> Olku. Mam wrażenie, że to wina kolejnej linii (przepraszam) która rysuje
> się  pomiędzy  pewnymi "obozami". Przepraszam, tak już mam, że mój mózg
> funkcjonuje na zasadzie analitycznej, wychwytuję pewne elementy wspólne
> łączące pewne grupy ludzi - pewnie często generalizując i upraszczając,
> ale już tak mam :)

Nie przejmuj się, ja też tak mam.
:)

[ciach]

> Patrzymy na DOKONANIA, a nie tylko na LUDZI. Przedmiotowo, nie
> podmiotowo.

Raz jeszcze przypomnę, że zwróciłem uwagę na to, że oprócz - mniej lub
bardziej konstruktywnej - krytyki dokonań GK z "waszej grupy"
(wybacz, że piszę "waszej grupy" ale tak juz mam, że wychwytuję pewne
elementy wspólne łączące pewne grupy ludzi itp. ;)) dochodza także innego
typu głosy. Sa to głosy o ludziach.

Pozdrawiam
olek