[Czuwaj] czy to jest frustracja

Czw, 14 Lut 2008, 23:39:55 CET

Dnia czwartek, 14 lutego 2008, Aleksander Senk napisał:

>ujmując je w dużym skrócie: żadne
> układy ponad głowami wybierających instruktorów sa niedopuszczalne,
> wszystko należało omawiac na zjeździe)

To musisz Olek porozmawiać o tym z Andrzejem Starskim. Nasz komendant omawiał
to z nami właśnie podczas zbiórki wyborczej. Pytał czy taki układ nam
odpowiada. Nie wiem co wtedy robił Wasz komendant, ale słyszałem, że robił to
samo co nasz. Jeżeli rzeczywiście tak było, to Twoje zdanie jest
nieprawdziwe, a jeżeli nie robił, to byłby układ tylko poza Waszymi głowami.
Nasze głowy kiwneły na taki układ potakująco. To raz.

A dwa, to bardzo się cieszę, z tego co piszesz. Pisałem to samo właśnie po tej
Zbiórce Wyborczej, kiedy w internecie chodziło hasło "Całek kłamie". Nie do
zniesienia było dla mnie, że zamiast szukać przyczyn nieporozumienia robiono
z Grześka manipulanta i kłamcę.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
Namiestnik harcerski :: Hufiec Warszawa-Żoliborz
http://arkadia.wawrzyszew.net
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"