[Czuwaj] z pustego nawet Salomon nie naleje

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Pią, 15 Lut 2008, 10:47:52 CET

Tomasz Kazubski napisał(a):
(...)
> Niech ktoś opisze koncepcję pracy ZHP, z pominięciem poziomu chorągwi, bo
> na eksperymenty, nawet mające odzwierciedlenie w historii lub w innych
> krajach, aby nagle wykasować chorągwie nie mają możliwości realizacji - są
> utopijne. Sama koncepcja może jest i dobra, tak samo jak uchwała składkowa
> niedawno opisywana, ale w momencie, gdy tworzy się nową organizację i nie
> ma okresu przejściowego z jednego systemu do drugiego.
Nie do końca rozumiem, co masz na myśli pisząc "opisać koncepcję pracy ZHP, z pominięciem poziomu chorągwi". Zwłaszcza w świetle tego, co piszesz dalej.

> Chorągwie są i będą
No nie wiem. Nie widzę tego. Moim zdaniem, nie wytrzymają konkurencji z innymi organizacjami.

(...)
> [...]
> dyskusji było by przedstawienie swojej koncepcji zmian w dowolnym obszarze
> na min. 1 stronę A4 wraz z uzasadnieniem.
>
> Sztywne ramy poszczególnych wątków. Była by to praca nad konkretnym
> dokumentem, projektem uchwały, projektem koncepcji.
> ZHP nie ma pieniędzy na spotkania robocze, my nie mamy czasu jeżdżenie po
> Polsce. Mamy wiek Internetu. Można pracować nad tym samym co GK-a. Takie
> opracowania będą pracą nad przyszłością ZHP i co najważniejsze, w
> przeciwieństwie do listy Czuwaja, nie mówiąc już o forum ZHP, powinien po
> nich zostać projekt zmian - coś namacalnego.
Właśnie tego typu narzędzie staramy się wypracować w Wydziale Wdrażania Strategii GK ZHP. Gdyby ktoś z Was zechciał się w te prace włączyć to poproszę o info na priv.

Paweł

Myslisz, ze nie ma sniegu? Sprawdź gdzie mozesz poszusowac na nartach
 >>> http://link.interia.pl/f1cfb