RE: [Czuwaj] protektor

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Wto, 19 Lut 2008, 11:17:46 CET

> Oczywiście jak poprzednia GK zabiegala przez
> dwa lata o protektorat to wtedy jakos
> nikt nie pisal, ze jest on nam niepotrzebny.
> Wydaje mi sie, ze nie wazne z (jak piszesz) "jakiej bajki"
> jest urzędujący prezydent - wazne jest, ze jest prezydentem RP
> i jeśli zaprasza nas na uroczystość objecia patronatem
> to trzeba się cieszyc i trzeba przygotowanym odpowiednio
> isc - taka jest po prostu racja stanu.

Ja tu sie zgadzam z Rafałem (halooo! Andrzej - widzisz !!??). Poza tym zdaniem o racji stanu. Nie lubie po prostu patetyzmów :)

Prezydent zachowywał się tak jak się zachowywał. To jego sprawa. Niezbyt fortunnie to wyszło, że były jakis listy, objęcia protektoratem jakieś kuluarowe itp. ale to, ze tak długo zwlekał z normalnym zamknięciem tej sprawy świadczy raczej jednak o nim a nie o naszych władzach.

Trzeba sie cieszyć, że mozna w końcu domknąć sprawę i ostatecznie zakończyć temat protektoratu.

Niech 22.02.08 moc bedzie z Wami :)

Seascout