[Czuwaj] Re[2]: Gierki kancelarii Przezydenta RP

Jędrzej (@JĘDRULA) jkuny w interia.pl
Pon, 25 Lut 2008, 23:59:16 CET

> Nie jestem przekonany czy to jest nieprawda. Jeden z druhów napisał, że
> badał źródła i doszedł do wniosków, że ZHP-56 jekontynuatorem ZHP
> przedwojennego. Ale wg. mnie założył błędną przesłankę, że kontynuatorem
> tegoż ZHP była OH ZMP, a później OH PL. Swój punkt widzenia już
> przedstawiałem na liście. Nie upieram się, że wiem najlepiej, bo tak nie
> jest i cenię sobie takie listy jak dh. Piotrowskiego bodajże. Jak coś wiesz
> na ten temat, to się podziel ze mną tą wiedzą Czesiu. :-)
> --
> Pozdrowienia,
> [...]

GK ZHP posiada dokument wydany przez Starostę Warszawskiego (organ rejestrowy ZHP, chyba tak to się nazywa, gdzie także za każdym razem skłądamy aktulany statut), że obecny Związek Harcerstwa Polskiego to ten sam założony w 1918. Mówiąc po ludzku, ZHP posiada ciągłość prawną od 90 lat.

Na marginesie należy dodać, że Funka i Głodówka zostały ufundowane dla ZHP przed wojną i nadal są w jego posiadaniu.
Po za tym polecam książkę "Harcerze gorszego boga" b. Naczelnika ZHP Chrabąszcza.

Jędrzej Kunowski

--
Jędrula

Rozmiar ma znaczenie... czy nie?