[Czuwaj] Rada Naczelna

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pią, 4 Lip 2008, 13:43:41 CEST

Nie wdajac się za bardzo w szczegoly nasuwa się mi pytanie:
Skoro Rada Naczelna nie udzielila absulutorium Naczelnikowi ZHP i Glownej
Kwaterze, w wyniku czego odbyl się Zjazd Nadzwyczajny ZHP, to za czym
mialaby glosowac Rada Naczelna tym razem?
Ja rozumiem, ze w wyniku niestatutowych i nieregulaminowych dzialan
owczesnego Przewodniczacego ZHP Rada nie dotarla do ostetcznego etapu swojej
pracy, czyli odwolania Naczelnika. Przewodniczacy miał swoje powody. Ale nad
czym ma glosowac teraz RN ?

Wydawac by się moglo, ze tamta GK zostala OSTATECZNIE oceniona. Na Radzie
Naczelnej i na Zjezdzie Nadzwyczajnym.

Czy powtorne glosowanie nad absolutorium ma być aktem znecania się nad
przegranymi?
No i jak trzeba by ocenic sytuacje, w ktorej odwoluje się Naczelnika ZHP, a
potem udziela mu absolutorium?

Pozdrawiam
Tomek Grodzki