[Czuwaj] Rada Naczelna

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Pią, 4 Lip 2008, 21:12:44 CEST

Czesiu tylko że znów dodajesz przykład oderwany od rzeczywistości.
Odwołał ją bo tak  a nie inaczej ocenił jej pracę. A przede wszystkim
jej GK. (to inna kwestia czy wymienił na gorsze czy na lepsze). Myślę,
że w kontekście wniosku CKR trzebaby zadać sobie najważniejsze w
harcerstwie pytanie "po co?" Po co rada miałaby ocenić GK Teresy
Hernik? Przecież zrobił to już zjazd.

Kowlak

04-07-08, czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał(a):
> [...]
>>> 8)  (....) i, na wniosek Centralnej Komisji Rewizyjnej ZHP, podejmuje co

>>> 2)      rezygnacji z mandatu,
>>> 3)      odwołania ze składu władz lub odwołania danej władzy,
>>> 4)      prawomocnego orzeczenia sądu harcerskiego,
>>> 5)      skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione z winy
>>> umyślnej,