[Czuwaj] Fundusz Inicjatyw Obywatelskich - wyniki konkursu

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Czw, 17 Lip 2008, 23:53:42 CEST

W dniu 17 lipca 2008 23:40 użytkownik Marcin Skocz <skocz w post.pl> napisał:

> Mając 100.000 członków powinniśmy być jedną z najbardziej widocznych
> organizacji w Polsce, podczas gdy my nawet nie potrafimy wyrobić sobie
> pozytywnego wizerunku wśród grupy docelowej - dzieci i młodzieży w wieku
> 7-25. Ale to już inna historia.

Marcin, bo generalnie kiepsko było do tej pory ze świadomością tego że to
jest nasza główna grupa docelowa :) Tłukę to na każdych zajęciach które
prowadzę z tego tematu, może wreszcie zrozumienie tego w ZHP się zwiększy...

Mam wrażenie że naszą dotychczasową grupą docelową nr 1 były VIPy
(burmistrz, dyrektorka, itp) lub seniorzy, staruszkowie, weterani.
Ewentualnie kadra ZHP (pokazujmy harcerstwo takie jak było kiedyś -
wspaniałe i silne, tylko bez szaleństw i nowoczesności).

Zapominamy o tym, że nasz "produkt" (fuj! fuj!) "kupują" przede wszystkim
dzieciaki, za przyzwoleniem grupy jaką są rodzice. Tu więc należałoby
kierować działania promocyjne.

Harcerstwo bez VIPów może istnieć (pewnie gorzej), bez dzieciaków - średnio.

Ale czego tu oczekiwać :] Miało być pięknie a... Ech.

Sam już nie wiem co lepsze. Gorzej zorientowane władze, czy lepiej
zorientowane władze, które na nic nie mają czasu (nie mam do nich pretensji,
bo i tak zawalają prywatny czas) - ale taki model wybraliśmy, cóż :]

pozdrawiam z coraz większego dystansu