[Czuwaj] Fundusz Inicjatyw Obywatelskich - wyniki konkursu

Marcin Skocz skocz w post.pl
Pią, 18 Lip 2008, 00:55:27 CEST

Mnie najbardziej smuci fakt, że harcerstwo może być bardzo atrakcyjne i nie
potrzeba do tego wiele wysiłków, a jedynie odrobiny rozsądku. W tym
momencie główną barierą jest publiczne postrzeganie ZHP jako organizacji
reliktowej i konserwatywnej, co nie jest dobrą rekomendacją dla dzieciaków.

A że harcerstwo jest fajne także dla ludzi z zewnątrz, jeśli już się
pojawią świadczy opinia naszych wolontariuszy zagranicznych na obozie
szczepu. Po 2 tygodniach stwierdzili, że po powrocie do domu wszyscy chcą
się zapisać do swoich lokalnych organizacji skautowych ;-)

Marcin Skocz