=?ISO-8859-2?Q?Re: Re:_[Czuwaj]_Czat_z_hm._Krzysztof em Budzi=F1skim z-ca Naczelnika ZHP?=

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Wto, 10 Cze 2008, 20:22:48 CEST

>(...) tzw "camelbagiem" czyli takim bidonem
>(bukłakiem) na wodę, z którego za pomocą plastikowej rurki można uzupełniać
>płyny podczas marszu. Rozumiem jednak, że tak nowoczesne przedmioty (...)

mam rozumieć, że to jakiś mały żarcik był...
nowoczesny to on był w 2002roku, przynajmniej w tym roku miałem z nim styczność po raz pierwszy, chociaż fakt faktem w Polsce nie należy do najczęściej spotykanego ekwipunku turystycznego i może trącić orginalnością ;)

chyba, że nowoczesność oznacza, że nic nowszego do tej pory nie wymyślono, a to może być prawda

tomek