=?ISO-8859-2?Q?Re: Re:_[Czuwaj]_Czat_z_hm._Krzysztof em Budzi=F1skim z-ca Naczelnika ZHP?=

kowlak kowlak w gmail.com
Wto, 10 Cze 2008, 20:35:57 CEST

Tomasz Kazubski pisze:
> mam rozumieć, że to jakiś mały żarcik był...
> nowoczesny to on był w 2002roku, przynajmniej w tym roku miałem z nim styczność po raz pierwszy, chociaż fakt faktem w Polsce nie należy do najczęściej spotykanego ekwipunku turystycznego i może trącić orginalnością ;)
>
> chyba, że nowoczesność oznacza, że nic nowszego do tej pory nie wymyślono, a to może być prawda
>
> tomek

No co Ty Tomek. Mnie nadal wydaje się nowoczesny. Nigdy wcześniej czegoś
takiego nie widziałem. My w hufcu używamy plastikowych bidonów w
skajowej uprzęży (aż dwa słowa z zakresu "muszkiet i chyżo" - skaj to
taki skóropodobny materiał a plastikowy bidon to przebój lat 80. w CSH)

Pozdrawiam ;)

--
Kowlak
http://www.kowlak.pl