[Czuwaj] obóz sytuacje intymne a przepisy

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pon, 16 Cze 2008, 22:35:34 CEST

Mam pytanie:
Czy istnieje konkretny przepis w jakimkolwiek dokumencie państwowym lub
harcerskim wprost mówiący, że uczestnicy obozu harcerskiego muszą mieszkać w
namiotach niekoedukacyjnych? (od razu z góry zastrzegam, że nie neguję tej
zasady!!!) Szukałem w wszystkich znanych mi dokumentach (instr sanit HAL,
instr org HAL, rozporządzenia MEN etc.)  i nie znalazłem tego napisanego
wprost nigdzie - być może wszystkim ustawodawcom i przepisodawcom wydawało
się to oczywiste.
Znalazłem tylko fragment w poradniku "Sttuacje intymne" ale nie wiem nawet
czy on ma  w tej chwili jakiś oficjalny status w ZHP

GS