[Czuwaj] w jakim kierunku konsekwentnie zmierza ZHP?

greegors w icpnet.pl greegors w icpnet.pl
Czw, 26 Cze 2008, 19:23:14 CEST

> W dniu 26 czerwca 2008 12:06 użytkownik Paweł Dobosz
<pav> veldobosz w gmail.com>
napisał:

>  Ciekaw jestem waszych
o> pinii.

To na pewno interesująca kwestia. Natomiast artykuł dh. Tymińskiego był o
czymś zupełnie innym - o kryzysie formy harcerskiej pracy z młodzieżą.
Tezy tam postawione na pewno nie są zbyt odkrywcze, ale są dość spójnie
postawione. Dyskusja wokół nich i dyskusja na temat jak wyjść z tego
kryzysu wydaje mi się znacznie pożyteczniejsza niż kolejne dywagacje o
ogólnikach "skautowy czy harcerski" itd.

* * *
Ogólnie mam smutne wrażenia z czytania listy "czuwaj" w ostatnim czasie.
Niedawno zadałem dość konkretne pytanie o przepisy i nie doczekałem się
zadnej odpowiedzi. Większość maili jakie ostatnio krążą to albo
powtarzanie tego co już było sześć lub 10 miesięcu temu, albo jakieś
erystyczne przepychanki.

pozdrawiam
GS