Re: [Czuwaj] w jakim kierunku konsekwentnie zmierza ZHP?

seascout w o2.pl seascout w o2.pl
Czw, 26 Cze 2008, 20:44:53 CEST

Ogólnie mam smutne wrażenia z czytania listy "czuwaj" w ostatnim czasie.
Niedawno zadałem dość konkretne pytanie o przepisy i nie doczekałem się

zadnej odpowiedzi. Większość maili jakie ostatnio krążą to albo
powtarzanie tego co już było sześć lub 10 miesięcu temu, albo jakieś
erystyczne przepychanki.

Tak, masz rację.

Ech... nie to co kiedyś.

Wtedy człowiek się rozwijał. Z obory przeszedł na ciągnik, z ciągnika na kombajn... sobota wieczór, pootwierane okna, wszystko było jakoś inaczej, jakoś się żyło, mocno...

http://pl.youtube.com/watch?v=T3Hvv2Uorgw

:)

Seascout