[Czuwaj] Pułkowniki - pod ocenę

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Nie, 2 Mar 2008, 19:23:09 CET

Generalnie zgadzam sie z Tomkiem i g00rkiem ,ale:
<cytat kto="Michał Górecki">

> To czego uczymy się w harcerstwie to przede wszystkim umiejętności OGÓLNE,
> wyuczane nie tyle z racji robienia konkretnych zadań programowych (nauka
> wbijania gwoździ przy budowie bramy, nauka pierwszej pomocy przy zajęciach
> HSR itp) tylko umiejętności wynikające ze specyfiki naszej pracy - przede
> wszystkim pracy w grupach. Tak więc umiemy pracowac w zespole, dowodzić
> zespołem, podejmować szybko decyzje, prowadzić szkolenia itp. Takich
> umiejętności uczymy się i przy budowie bramy (bo wspólnie), i przy
> zajęciach
> HSR i przy innych okazjach.

> [...]

... dodalbym tu jeszcze wszechstronność, czyli nie chodzi o to, by zostac
inzynierem po harcerstwie,ale ze po harcerstwie mozna zostac kim sie chce.
Harcerstwo powinno dawac wszechstronne mozliwosci rozwoju i zdobywaia
mozliwie szerokiej, niz specjalistycznej wiedzy.

No i zaprezentowane filmiki, przynajmniej w takim zestawieniu sa nieco
dyskryminujace wzgledem kobiet. Dziewczyna - aktorka w roli z kwiatkiem, a
faceci takie  prestizowe-konkretne zawody jak ratownik, lesnik,
inzynier...

admiral