[Czuwaj] Organizujemy obozy harcerskie

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Wto, 4 Mar 2008, 18:55:21 CET

Paweł Dobosz był uprzejmy wspomnieć moją osobę i napisał między innymi:

> Tak jak biura rachunkowe mogą obsługiwać księgowośćhufców, a firmy
> kateringowe (co wykazał już druh DarekBrzuska, pozdrawiam :) zdjąć z nas
> 'żywienie zbiorowe' na obozie,

Żeby nie było wątpliwości, "wykazywanie" nie dotyczyło harcerskiego życia.
Kuchnia polowa była, służba kuchenna była, grzanie wody do mycia było,
polowa stołówka była, obieranie ziemniaków całym obozem, mycie garów i
menażek też było. Sanepid też był - jadłospisy, kwalifikacje, próbki
żywnościowe i czystość w kuchni sprawdzał. "Wykazywanie" dotyczyło
wyłącznie formy rozliczania. Szczegóły na żądanie.

Klasyczny catering to bywa na dużych imprezach typu Zlot.

BTW: Niech żyje krokiet!
MSPANC

D.