Re: [Czuwaj] Służby mundurowe?

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Pią, 7 Mar 2008, 11:41:07 CET

07 Mar 2008 11:29:02 +0100, Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl>
napisał(a):

> Odpowiadając, po co chodzić na takie konferencje..

Ja przepraszam, że patrzę wizerunkowo, ale taki już mój zawód.
Jeśli na konferencji są policja, wojsko, straż pożarna i... ZHP to chyba w
dość jasny sposób stawia nas to  w jednym szeregu z nimi pod kątem właśnie
służb mundurowych.

Ja wiem, że nadal nie ma jasnej polityki kształtowania wizerunku ZHP,
tworzenia marki itp. ale to są rzeczy elementarne Watsonie :)
I nie można do tego podchodzić po macoszemu.

Jeszcze inaczej - co innego chodzić, a co innego przedstawiać to na stronie.