=?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [Czuwaj] Rozliczanie... przesz=C5?o=C5?ci.?=

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 9 Mar 2008, 21:43:46 CET

09-03-08, Tomasz Kazubski <dalkow w poczta.onet.pl> napisał(a):

> ale w czym problem, bo ja za bardzo nie rozumiem?
>
> chyba tylko w stopniu minimalnym z wizerunkiem, jednak wizerunek w
> znaczeniu finansowym, to pojęcie względne i czasami nie jest on w biznesie
> najważniejszy, a ważniejsza jest skuteczność
>
> czy Ty chcesz po raz drugi lub nawet n-ty rozliczać tych, których Zjazd
> już rozliczył?
> czy może do grobowej deski będziesz za nimi chodził
> a może wiesz, że oni urośli w siłę i szykują się do ponownego objęcia
> funkcji w GK-ce lub innej jednostce zależnej?
>
> Zlot nie przyniósł strat, nastąpiło refinansowanie zadłużenia ZHP,
> [...]

Tomku nie jestem tuzem finansowym ale wydaje mi się, że nie wydaje się
wpływów uczestników pokrywając bieżące zaległości, wiedząc że nie starczy
choćby na pokrycie zobowiązań zlotowych. Ciekawe które firmy będą chciały
nas obsługiwać na przyszłych zlotach, skoro dwa razy z rzędu byliśmy
niewypłacalni?

To jest jakaś totalna masakra, że traktujemy naczelne władze organizacji jak
zastepowych, którzy moga uczyć się przez działanie. "No nie udało się, jeju,
trudno. Teraz popracują sobie na innym szczeblu"

Ech. Żal.