Re: Re: Re: [Czuwaj] Rozliczanie...przeszłości

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Nie, 9 Mar 2008, 22:20:36 CET

Zgadzam się z wypowiedzią dh. Tomasza. Oczywiście założeniem było, ze
pieniądze na Zlot pójdą tylko na Zlot. Jednak poprzedniej GK nie udało się
nie sięgnąć do tej puli. Inną sprawą jest, że niekoniecznie płacono nimi
stare długi tylko bieżącą konsumpcję, co wynikało ze słabej kontroli nad
wzrostem kosztów w GK. Mówi o tym nowy Skarbnik w wywiadzie dla Czuwaj.
Przypominam moje wystąpienie na Zjeździe bygdoskim, w którym pokazywałem te
zależności i m.in. za nie wnosiłem o odwołanie poprzedniej GK. Niestety
wtedy nikt nie wiedział o dużo ciekawszej radosnej twórczości finansowej
przy organizacji Jambo.

Wogóle wcześniej już zwróciłem uwagę na wywiad druha Skarbnika w Czuwaju. Na
stan mojej wiedzy o finansach Związku wygląda to naprawdę na bardzo szczerą
rozmowę. Tej szczerości zabrakło w rozmowach przed i  Zjazdowych (Jambo).
Wydaje się, że druh Skarbnik właściwie zdiagnozował sytuację finansowa GK i
wie co chce w niej zmienić. Zdaje sobie sprawę zarówno z możliwości jak i
zagrożeń. Na innej liście nazwałem ten wywiad jasnym punktem na planecie
obecnej GK.
Oczywiście chciałbym, żeby poparciem tych słów były dobre papiery, bilanse
za ten i poprzedni rok. Aby nie dochodziły informacje o zaniechaniach w tej
działce działalności ZHP.
SW