Re: [Czuwaj] Ech, ci pacyfiści...

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 4 Lis 2008, 11:50:22 CET

W dniu 4 listopada 2008 09:22 użytkownik Grzegorz Skrukwa
<greegors w icpnet.pl> napisał:

> [...]

Moja wypowiedź była oczywiście lekko ironiczna. Natomiast nadal śmiem
wątpić, czy grupa pseudowyszkolonych ludzi z pseudoekwipunkiem, nie
będąca częścią żadnego systemu może przydać się do czegokolwiek.
Podczas konfliktu w XXIw

Umiejętności typu przetrwanie, spryt, zwinność, tężyzna fizyczna,
praca w grupie, dowodzenie i inne pewnie wtedy się przydadzą. Ale to
chyba nie ma nic wspólnego z wychowaniem wojskowym :)

A ja, jak wiecie, głównie to "uczenie dobijania rannych taktyką
(białą, zieoną, różową, czy sinopapuziastą-w-kratkę-pomidorową)" jest
moim "wrogiem" w ZHP :)