Re: RE: [Czuwaj] uchwała GK

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 4 Lis 2008, 21:53:48 CET

W dniu 4 listopada 2008 21:38 użytkownik Jedrula <jkuny w interia.pl> napisał:

> Pieniądze to jak zawsze kłopot nr 1 kolejnych GK ZHP. Nie wypłacanie pensji
> na czas, w częściach itd. To jak w takich warunkach można robić promocją,
> gdzie każdy gadżet kosztuje?

Widzisz, tylko mi nie chodziło o to żeby robić gadżety. Tylko żeby
wreszcie odpowiedzieć sobie na podstawowe pytania - kto jest
podstawową grupą docelową? Do kogo kierujemy promocję? Z których spraw
trzeba by być może zrezygnować, żeby nie "robić sobie dołów" wśród
potencjalnych członków?

I tak dalej. To decyzje które sa bardzo trudne do podjęcia, bo jak w
tym dowcipie "kompot zawsze był". Zawsze tak było, więc czemu to
zmieniać. A ja chciałem świeżego spojrzenia, gruntownych zmian.

Ale to wymagało pochylenia się nad tym całej GK. A tam zawsze były
wazniejsze sprawym pozatym powiedzmy sobie szczerze, ile osób
rozumiało konieczność zmiany linii, "odpomnikowania" naszego
wizerunku? Zarówno w GK, jak i w RN zawsze będa osoby (i były), które
raczej się przyzwyczaiły do tego co jest i nie widzą, że czasy się
zmieniają, że trzeba nowocześniej, że trzeba pytać "niezorgów" (jak to
mówią na Dolnym Śląsku) jak to odbierają. Że musimy mieć super
wizerunek wśród młodzieży, a nie tylko wśród starych pryków (seniorzy,
nauczyciele, burmistrzowie).

Dopiero po ustaleniu takich spraw można ruszyć ze wszystkim innym. Z
materiałami na samym końcu...