Re: RE: [Czuwaj] uchwała GK

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 4 Lis 2008, 23:03:12 CET

W dniu 4 listopada 2008 22:53 użytkownik Jolanta Kreczmańska
<jolanta.kreczmanska w kalmar.waw.pl> napisał:

> Gdybym nie umiała odsiewać rzeczy ważniejszych od mniej ważnych, tworzyć
> wizji i realizować jej - rynek dawno by mnie zniszczył. A rynek jest
> obiektywnym sędzią naszych umiejetności.

Jolu - odpowiem krótko. Oceniamy całość - nie jeden obszar. Ja
chciałbym osobiście - bardzo bym chciał, żeby po tych 2 (a może więcej
latach) można było ocenić działania GK tak dobrze jak działania
Kalmaru :) (I mówię o firmie, nie o Twoim mężu ;))

A rzeczywiście - przyznam rację - na tle innych obszarów, w pracy z
kadrą dzieje się. Nie oceniam jak (bo trudno by mi było), ale widać że
się dzieje. Natomiast jest mnóstwo obszarów w których nie dzieje się
nic. A dziać się powinno. I pewnie dobrze o tym wiesz...