RE: RE: [Czuwaj] uchwała GK

Jolanta Kreczmańska jolanta.kreczmanska w kalmar.waw.pl
Wto, 4 Lis 2008, 23:46:48 CET

Tak wiem-podobnie jak cała GK- że są miejsca gdzie dzieje się zbyt mało,
gdzie nas stan obecny nie zadawala. Mieliśmy problemy z programem, ale dajmy
szansę Emilce na zmianę sytuacji.  Mamy problemy z promocją - nie było
przełomu o jakim pisałeś a jaki jest nam potrzebny ( i to oczywiście nie w
wymiarze gadżetów - bo to tylko dodatek do promocji w czym się w 100%
zgadzamy). Musimy znaleźć rozwiązania.
Ja bym powiedziała,że są obszary w których wiele się zadziało i są w których
mamy kłopoty.
Tylko rzeczowa dyskusja bez uogólnień daje szansę na rozwój.

Nie tylko w pracy z kadrą i nie tylko na tle dzieje się. :-) O tym Ty mam
nadzieję też dobrze wiesz. Podobnie jak ja o tym, że są miejsca w których
powinno się dziać więcej.

Ja też chciałabym by wszystko było dobrze. Ale tak nie jest. Mamy jako
organizacja mnóstwo skarbów i mnóstwo negatywnych zaszłości.
Najtrudniej zmienia się przyzwyczajenia.

jola

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of Michal Gorecki
Sent: Tuesday, November 04, 2008 11:03 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: RE: [Czuwaj] uchwała GK

W dniu 4 listopada 2008 22:53 użytkownik Jolanta Kreczmańska
<jolanta.kreczmanska w kalmar.waw.pl> napisał:

> Gdybym nie umiała odsiewać rzeczy ważniejszych od mniej ważnych,
> tworzyć wizji i realizować jej - rynek dawno by mnie zniszczył. A
> rynek jest obiektywnym sędzią naszych umiejetności.

Jolu - odpowiem krótko. Oceniamy całość - nie jeden obszar. Ja chciałbym
osobiście - bardzo bym chciał, żeby po tych 2 (a może więcej
latach) można było ocenić działania GK tak dobrze jak działania Kalmaru :)
(I mówię o firmie, nie o Twoim mężu ;))

A rzeczywiście - przyznam rację - na tle innych obszarów, w pracy z kadrą
dzieje się. Nie oceniam jak (bo trudno by mi było), ale widać że się dzieje.
Natomiast jest mnóstwo obszarów w których nie dzieje się nic. A dziać się
powinno. I pewnie dobrze o tym wiesz...