Re: [Czuwaj] Moje spojrzenie na GK i tę obecną i tę poprzednią

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Śro, 5 Lis 2008, 15:33:13 CET

W dniu 5 listopada 2008 15:26 użytkownik  <thebest84 w wp.pl> napisał:
> OCENY SAMYCH ZAINTERESOWANYCH:
> W ogóle wybaczcie, ale oceny osób, które same były w coś zaanagażowane lub
> są nigdy nie będą obiektywne...Zatem dla mnie Ci, którzy byli na etatach lub
> zarabiali jakąkolwiek kasę za poprzedniej GK,a  teraz stracili te miejsca
> pracy nigdy nie będą obiektywni... Podobnie zresztą jak Ci, którzy pełnią
> funkcje obecnie...

Jak to dobrze, że ja pracowałem dwie GK temu :) to już chyba mogę być
uznany za obiektywnego zainteresowanego (chociaż moim zdaniem nie
można o jakiejkolwiek opinii powiedzieć, że jest obiektywna).

Kowlak