[Czuwaj] Moje spojrzenie...

thebest84 w wp.pl thebest84 w wp.pl
Czw, 6 Lis 2008, 01:31:20 CET

> ogromne... />/ Mnie te oczekiwania szczególnie przez pierwsze miesiące
> po Zjeździe />/ jakoś ominęły, ponieważ byłam przekonana, że jedynym
> kandydatem jest />/ Rafał Klepacz i to względem jego ekipy miałam
> oczekiwania... /
możesz jakoś wyjaśnić/rozszerzyć swoją myśl?

Po prostu nie miałam żadnych oczekiwań względem obecnej GK, bo w ogóle
nie miałam pojęcia, że taki skład zamierza kandydować...Ponoć ten
wybrany skład GK tak do końca nie miał też takiego pojęcia jadąc na
Zjazd, ale nie wiem ile w tym prawdy...

Zatem przed Zjazdem prześledziłam stronę Rafała Klepacza - z jego
składem - kilka osób znałam już dobrze i instruktorsko i prywatnie,
nigdy nie poznałam osobiście samego Rafała...żałuję... (za to Jacka
Smurę o którym wspominasz na swoim blogu miałam okazję poznać...taka
kobieca dygresja...w ogóle nie w tym miejscu gdzie być powinna:)) - temu
składowi kibicowałam (o czym może świadczyć mój wpis na ówczesnej
stronie Rafała w nocy przed Zjazdem).
Moje oczekiwania błądziły gdzieś wokół osób z tejże ekipy...

Potem okazało się, że to inny skład GK został wybrany i byłam przez
pewien czas tak zaskoczona, że nie interesowałam się wręcz tym
zbytnio... Nie uważałam jednocześnie, że stała się jakaś
tragedia...Ucieszył mnie fakt "totalnej zmiany" (poza dh. Woźniakiem)...
Był nawet czas gdzieś w kwietniu br. poważnych rozważań z mojej strony,
aby wesprzeć obecną GK...ale życie ułożyło inny scenariusz...
Od niedawna zaczęłam się znów trochę baczniej wszystkiemu przyglądać...

Nic nadzwyczajnego chyba tu nie napisałam... ale nie kłamię to nie w
moim stylu...

Magda