[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 11:07:49 CEST

W dniu 2 września 2008 10:59 użytkownik Lucjan Brudzyński
<lucbru w wp.pl> napisał:

> g00rek - co to ma być: " i innych tego typu spraw"? Mogę sporo popisać o
> tych 'konotacjach partyjnych druha Przemka' - znam go, przyjaźnie się i
> pracuję z nim od dobrych 12 lat, więc jakąś tam wiedzę o nim mam i dlatego
> pytam co to za dwuznaczność w Twojej wypowiedzi? Poszukujesz informacji -
> może skontaktuj się z Przemkiem osobiście (mogę przekazać Ci do niego nr
> telefonu).

Cyryl, ja sie nie chcę już z nikim kontaktować. Bo po co?
A napewno nie chcę rozmawiać z politykami, bo to przeciez nic nie daje.

Mówię tylko o tym co mów John Google, wystarczy wstukać. Mówię
wyraźnie nie chcę dociekać, bo zawsze jest trochę prawdy, trochę
nieprawdy. Jakiś list do PO o nieodwoływanie ze stanowiska, jakieś
wykorzystywanie służbowego samochodu. I tak dalej. Nie chcę wnikać.

Bardziej zastanawiam się nad czasem....

> Wydaje mi się, że przez takie pisanie RÓWNIEŻ strzelamy sobie w kolano jako
> ZHP, nie tylko skoczno-nabożnymi listami ale atakami, na które nie ma
> obrony, bo skonstruowane są jako "troska"... (jak dobrze poszukasz na swojej
> liście chwytów erystycznych to znajdziesz i dla tego typu pisanie definicję
> :) )

Cyryl, lista zawsze była niewygodna dla władz i pewnie taka
pozostanie. Jest medium wewnętrznym, więc będe na niej wylewał swoje
troski. Tak, własnie troski.

> Taaa... wielokrotnie powtarzane kłamstwo staje się prawdą - jakoś tak to
> leciało :) Otóż powtarzam - nikt z nikim nie był dogadany.

Tak. Tak. Oddanie jednego miejsca komendantom było posunięciem czysto
ideowym. A komendanci chodzący za kulisami mówiący "głosujemy na tych,
głosujemy na tych, organizujący spotkania i mówiący że głosujmy na
tych bo oni nam dają jedno miejsce". Cyry, proszę. Ja tam byłem.

> A może nie będzie w letargu...

A może i ZHP nie będzie w letargu?

:]