[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 13:08:08 CEST

A wiedziałeś także o tym, że Ekipa Rafała Klepacza, nie ma zamiaru dogadać
się z tzw. 'romantykami' też znacznie wcześniej.
I wiedziałeś w końcu, że może się zdarzyć wystawienie przez owych
'romantyków' własnego kandydata... Wiedział Rafał Klepacz, wiedział Sławek
Waś... i nic (jakby powiedział g00rek :) ) - o 'ekumeniczną' GK'ę zabiegałem
do samego końca...
I jest teraz 'ekmumeniczna' (tak z "Misia") - na miarę możliwości w ZHP. :P
Cyryl.

Ja, na przykład, myślę, że druh Cyryl do fajny gość jest. I zawsze chętnie
podam mu rekę, do czego jakoś nie umiem się przekonać wobec jednego z jego
kolegów. Chyba jako jedyny wstydzi się trochę sytuacji, do której doszło rok
temu i jej dzisiejszych skutków, czy też ich braku. I myślę, że to dlatego
powtarza takie farmazony, żeby jakoś się sam przed sobą mógł usprawiedliwić.
I dlatego nie mam do niego pretensji.
Niech mu idzie na zdrowie!
SW