[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Piotr Kowalski kowlak w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 13:29:55 CEST

W dniu 2 września 2008 13:25 użytkownik Lucjan Brudzyński <lucbru w wp.pl>napisał:

> A teraz mi smutno.
> Z tego co napisałeś, w całym tym mail'u, wynika, że rozmowy prowadzone
> m.in.
> ze mną o poparciu były jedynie... no właśnie jakie?? Bo skoro (przykładowo)
> mój pomysł na ZHP się nie liczy, bo WY jeździliście ze swoim 'gotowym' to
> jak to rozumieć?
> Cyryl.

Ty Cyryl przypomnę chciałeś przed czerwcem (czyli przed RN) znać nasze
pomysły na związek by wiedzieć czy popierając odwołanie Teresy popierać
także wybranie Rafała.  Nie mówiłeś o swoich pomysłach tylko o tym czego
oczekujesz.
W trakcie późniejszych spotkań (przed zjazdem) jedynym pomysłem
przedstawionym przez Gosię i Dorotę było bronienie niezmienności prawa
harcerskiego.

Efekty widać dzisiaj.

Ach no i ja niecierpliwie czekam na te sukcesy.

--
Kowlak