[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Lucjan Brudzyński lucbru w wp.pl
Wto, 2 Wrz 2008, 13:47:53 CEST

> A teraz mi smutno.
> Z tego co napisałeś, w całym tym mail'u, wynika, że rozmowy prowadzone
> m.in.
> ze mną o poparciu były jedynie... no właśnie jakie?? Bo skoro
> (przykładowo) mój pomysł na ZHP się nie liczy, bo WY jeździliście ze
> swoim 'gotowym' to jak to rozumieć?
> Cyryl.

Ty Cyryl przypomnę chciałeś przed czerwcem (czyli przed RN) znać nasze
pomysły na związek by wiedzieć czy popierając odwołanie Teresy popierać
także wybranie Rafała.  Nie mówiłeś o swoich pomysłach tylko o tym czego
oczekujesz.
W trakcie późniejszych spotkań (przed zjazdem) jedynym pomysłem
przedstawionym przez Gosię i Dorotę było bronienie niezmienności prawa
harcerskiego.

Chciałem. I dostałem.
O swoich pomysłach rozmawiałem niejednokrotnie z członkami ówczesnej RN ZHP
- ale o miał być jedynie przykład. Bo tych pomysłów na ZHP było mnóstwo i są
spisane (bodajże już w roku 2000).
Z Tobą, Kowlak nie miałem po prostu okazji. :)
Cyryl.