[Czuwaj] Nowa osoba w GK

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 2 Wrz 2008, 13:31:06 CEST

W dniu 2 września 2008 13:25 użytkownik Lucjan Brudzyński
<lucbru w wp.pl> napisał:

> A teraz mi smutno.
> Z tego co napisałeś, w całym tym mail'u, wynika, że rozmowy prowadzone m.in.
> ze mną o poparciu były jedynie... no właśnie jakie?? Bo skoro (przykładowo)
> mój pomysł na ZHP się nie liczy, bo WY jeździliście ze swoim 'gotowym' to
> jak to rozumieć?
> Cyryl.

Cyryl, tu nie chodziło o jakiś mityczny pomysł. Bo jak wiesz te
pomysły nie są jakoś diametralnie inne.
Tu chodziło o ludzi którzy mają CZAS i mają jak to się mawia w mexyku
COJONES żeby porządnie się za ten związek zabrać. I nie bać się
powiedzieć wielu osobom wielu rzeczy.

Tylko tyle i aż tyle.

Zastanawiam się tylko, czego (oprócz kwestii stołków, bo przecież ona
na pewno się nie liczy) nie miała nasza ekipa, że gotowi byliście w
ostatniej chwili wyskoczyć, dogadać się z betonem i objąć władzę.
Wiedząc bardzo dobrze że 3/4 ludzi nie ma na to czasu.

Musiałbyć jakiś strach olbrzymi przed czymś. Przed czym?

Przecież GK jest CIAŁEM WYKONAWCZYM. Ma zasuwać od świtu do nocy
realizując to co ma prikazane przez RN i Zjazd... Ma realizowac
strategię.